Як одне EdTech рішення може допомогти зекономити мільярди доларів: досвід EduNav - CfE Accelerator

Як одне EdTech рішення може допомогти зекономити мільярди доларів: досвід EduNav

Як проблеми в освітньому процесі можуть перетворитися на круті можливості та чого навчилась команда EduNav, розробляючи продукт для американського ринку.

Центр підприємнитцва в рамках днів УКУ організував зустріч з Іваном Бабічуком, VP Engineering стартапу Edunav.

Edunav – продуктова компанія із головним офісом у Кремнієвій долині. Ще зовсiм нещодавно стартап, а тепер успiшна growth-stage компанiя розробляє інноваційний продукт для вищої освiти в Америцi. Edunav – це унікальне програмне забезпечення для студентів та університетів, яке допомагає спланувати навчальну програму, спростити процес реєстрації на навчальні курси і оптимізувати сам процес навчання та ресурсну базу навчальних закладів.

За словами Івана Бабічука, EdTech – це специфічні технології, які теж еволюціонують. У Штатах є 26 кластерів EdTech, в яких працюють стартапи. Це та площина, куди можна приходити і розвивати свій бізнес. У США є 20 млн студентів, проте багато людей не отримують освіти через певні причини. Без кредитів у США зараз неможливо навчатися. Чим допомагає Edunav – оптимізувати час навчання і ресурси коледжу, коледж має економію витрат на академічні потреби.При переведенні в інші заклади студенти втрачають свої кредити, 40-50 тис доларів дорожче навчання після переведення, ніж вони заплатили наперед.

Наразі в Україні ринку майже немає, здебільшого освітні стартапи працюють на локальному рівні, проте, є і винятки (Grammarly).

Поради для запуску освітнього стартапу

Вирішуйте реальну проблему. Потрібно дуже чітко сформулювати потреби та проблеми ринку, які ваш продукт зможе вирішити.

Обирайте правильний фокус. Кожному продукту, який хоче масштабуватись, потрібно фокусуватись на довготривалу перспективу. Обирайте тільки основну функціональність продукту та просувайте саме її, адже всім клієнтам допомогти неможливо, потрібно сфокусуватись на своїй цільовій аудиторії та не розпорошуватись на всіх.