3D моделі скульптур, відпочинок на каяках, арт-плейс для митців та багато інших цікавих ідей потрапили на перший набір пре-акселераційної програми у Центрі підприємництва УКУ. Упродовж 5 тижнів навчання команди розпізнали виклики ринку, пройшли момент “першого розчарування”, визначили свою аудиторію, розробили маркетинговий план та почали його реалізацію. Що з цього вийшло? Представляємо 8 проектів, які пройшли crash test та готові увірватися на ринок!
#1 Amissa – сервіс, який робить подорожі приємними та безпечними
Спрощення комунікації у туристичних групах та відчуття безпеки в будь-який момент мандрівки – усе це дарує мобільна аплікація, яка вирішує проблему обмеженості енергії пристроїв. Вона використовує модернізовану технологію 1G та ряд аналогових протоколів One-Way-Road, що дозволяє використати мінімальну кількість ресурсів користувача. При натисканні кнопки SOS додаток відправляє останнє місцезнаходження керівникам груп або відповідальним особам. Якщо у цей момент у телефоні зникає мережа, то додаток шукатиме її до того моменту, доки сигнал не буде доставлений. У майбутньому ця технологія продовжить реалізацію у браслетах із геолокацією та стане корисною батькам задля безпеки їх дітей.
B2B бізнес-модель є на основі щомісячної або щорічної плати за підписку. Додаток буде цікавий туристичним агенціям, рятувальним службам, а також організаторам активного відпочинку в горах, на воді та за кордоном.
#2 Health Care Administration – розвиток медичної сфери задля спільного добробуту
Відсутність профільного знання із менеджменту та нестача якісних лікарень – ці проблеми наштовхнули студентів УКУ та медичного університету створити освітню програму для менеджменту в медицині. Вона покликана зробити з лікаря менеджера, який знає, як управляти лікарнею, аби вони лікувала, а не створювала проблеми для пацієнтів. Ця програма побудована з 10 модулів на основі європейських цінностей у медицині. Вона дає не тільки теоретичну базу, а ще й практичні рішення для актуальних проблем сьогодення. Окрім цього, програма об’єднає велику спільноту медичних закладів та їх робітників, міжнародні фонди та організації задля обміну досвідом та корисного нетворкінгу.
Перший етап реалізації проекту – організація локальних подій, які говоритимуть про проблему менеджменту в лікарнях та створять спільноту небайдужих людей. Також команда розробляє медичну освітню програму тривалістю 1-1,5 роки. Її вартість покриватиме витрати, а співпраця з міжнародними організаціями та гранти допоможуть вивести її на професійний рівень.
#3 Events Terminal – усі події завжди з тобою
Розробники платформи – у минулому організатори подій – шукали можливість для збільшення аудиторії їх відвідувачів. Ми часто пропускаємо корисні лекції та тренінги через нестачу часу або складність добирання до місця проведення. Ця веб-платформа вирішить наболілу проблему для відвідувачів подій та їх оргіназаторів. Для цього вони створили автоматизовану платформу, де організатори можуть самостійно помістити відеозапис події. За кожен перегляд стягуватиметься 7% від вартості квитка на подію. Чим унікальна платформа?
Для користувачів:
- це зручний пошук відеозаписів за категоріями (маркетинг, ІТ, саморозвиток, медицина і т.д.) та за назвою події, що відбулася;
- це різні види івентів: лекції, конференції, тренінги та інші.
Для організаторів:
- безкоштовне розміщення відеозапису
- автоматизоване завантаження відео
- можливість отримувати дохід на картку від продажу кожного перегляду івенту
“Щоб робити натхненні речі, потрібно самому бути натхненним, тож завжди вчіться новому”, – радять творці Events Terminal.
#4 Перший коворкінг на Сихові
Після опитування 100 жителів Сихова студентки-соціологині та громадські активістки впевнилися, що жителям необхідні місця для роботи і навчання не тільки у центрі, а ще й біля дому. “Сихів – це не лише спальний район,” – вважають творці ідеї. Так і зародився проект створення креативного простору. Окрім складової бізнесу, коворкінг стане ще й платформою для проектів та громадських організацій. Клієнти коворкінгу – фрілансери та великі компанії – зроблять цей бізнес прибутковим та дадуть поштовх для розвитку соціальної складової, орієнтованої на громаду Сихова. Це місце об’єднає активних людей, які хочуть змінювати простір навколо себе та робити Львів кращим.
#5 Sculpture Depo – усі скульптури в одному місці
Ця розробка вирішує одразу 2 проблеми: створює платформу для купівлі та продажу скульптури, а також робить можливим пошук моделей для проектування в інтер’єрі та архітектурі.
- Для галерей, авторів та мистецьких структур – це можливість продати свої проекти через зручну платіжну систему.
- Для дизайнерів та архітекторів – це цінний інструмент для роботи, адже з сайту можливо завантажити 3D модель кожної скульптури.
- Для покупців – це гарантія отримати обрану скульптуру цілою та неушкодженою, адже у вартість вже включені послуги найдорожчого сервісу доставки.
У майбутньому цей сервіс об’єднає всіх колекціонерів, галереї, митців та інших людей у величезну спільноту, яка буде продукувати ще більше витворів мистецтва.
#6 Диво Каяк – сплави на байдарках і гастротуризм
Спочатку команда хотіла рятувати Дністер від дамб, але під час пре-акселерації стало зрозуміло, що ця ідея ще не готова до виходу на ринок. Натомість, вони закупили байдарки та впевнено просувають новий бізнес – організація тематичних сплавів на Дністрі.
Така пригода дарує нові враження від єдності з природою, адже водойми, ватра та хороша компанія роблять відпочинок незабутнім. Участь у сплавах не вимагає спеціальної спортивної підготовки: “людині, яка сплавляється на байдарках, потрібно менше сил, ніж для того, аби зійти на Високий Замок”, – запевняють творці ідеї. Активний відпочинок на воді поєднується із гастротуризмом – учасники сплавів будуть куштувати місцеву традиційну кухню з різних регіонів країни. Ціна туру – від 200 до 300 гривень з особи в залежності від місця та кількості людей. Перший сплав буде вже цього літа, тож завітайте на сторінку проекту!
#7 Простір Art Insight – нова львівська арт-тусовка
Львів – культурний центр, який налічує понад 8000 митців. Художники, архітектори, скульптори, музиканти – усі вони потребують місця, де зможуть творити, спілкуватися та ділитися досвідом. Це надихнуло команду Art Insight створити майстерню-коворкінг для митців. Це місце стане платформою для арт-виставок, майстерень та просто місцем, в якому приємно та зручно працювати і куди хочеться повертатися. Упродовж навчання на пре-акселерації команда створила стратегію виходу на ринок, яка почнеться з PR кампанії та тематичних подій напередодні відкриття.
#8 Real Dream – develop yourself, realize potential, take goals
Ця платформа розробляє авторські тренінги для особистісного, професійного та командного розвитку. В основі перших тренінгів є напрям покращення soft skills. Також увага приділятиметься дизайн мисленню, ціннісному підприємництву, поведінковій економіці та розвитку талантів. Тематика та рівень курсів адаптуються відповідно до запиту, тому навчання підійде як студентам, так і досвідченим фахівцям, які прагнуть до саморозвитку.
Під час проходження пре-акселерації команда Real Dream знайшла потенційних користувачів, заклала основи для перших тренінгів та додала особливі функції, такі як бізнес-англійська та арт-терапія.
Із радістю спостерігаємо за успіхами наших із вами команд та бажаємо їм легкого старту та швидкої окупності, а також дякуємо за участь у програмі! Запрошуємо і тебе втілити свою ідею в бізнес – збирай команду та реєструйся на наступний набір пре-акселерації!
Також нагадуємо, що триває реєстрація на акселераційні програми Центру підприємництва.