Переможцями акселераційної програми стали SellerSkills, які за 9 тижнів показали найбільший прогрес і довели, що робити глобальний бізнес з України і масштабувати його – цілком реально. Що ж для цього потрібно і як це – співпрацювати з такими гігантами, як Amazon та Ebay? Поспілкувались з Марією Стадник, product manager SellerSkills.
Про додаток
Наш стартап називається SellerSkills, він орієнтований на продавців, які реалізовують свої товари на Amazon, Walmart, Ebay і т.д., тобто працюють не через один, а через кілька каналів. Наш продукт, перш за все, дозволяє керувати всіма процесами: від публікування продукту до управління замовленнями, складом чи доставкою. Наш додаток допомагає скоротити час, який люди витрачають на всі ці процеси, коли роблять їх вручну.
Як прийшла ідея
Ми із співзасновником, Павлом, робили дуже багато проектів, він має гарну експертизу, працював в E-commerce i над продуктом в Америці. Я мала великий досвід в аутсорсі та E-commerce, як і решта нашої команди. Ми побачили, що більшість клієнтів приходить з одними й тими самими запитами: перенести всі продукти в Amazon чи Ebay. Ми подумали: «Чому б не зробити додаток, який завжди надаватиме такі послуги?» Потрохи ми переходили з аутсорсу на свій продукт. Після спілкування з нашими бета тестерами, ми отримали позитивний фідбек, тому почали розширюватись і з 2020 працюємо над додатком full time.
З якою метою ваша команда йшла на акселераційну програму?
У нас була проблема: ми розуміли свій продукт трошки інакше, ніж наші користувачі. Нам потрібно було побачити, як інші люди сприймають наш продукт. Ми хотіли побачити, де наші помилки, що ми робимо не так, і що нам треба покращити. Зараз ми позиціонуємо свій додаток як E-commerce management tool для продавців, тепер наші клієнти і саме позиціонування на ринку буде трохи інакше і набагато зрозуміліше.
Нам справді допомогла акселераційна програма, бо ми звернули увагу саме на причини наших проблем і знаємо, що робити далі.
CfE фокусує свою увагу здебільшого на потенційно глобальних стартапах, ви – один з них. Ваш напрямок роботи з Amazon, Ebay та іншими це підтверджує. Розкажіть, куди ви плануєте прямувати далі, як хочете масштабуватись.
На даному етапі нашої роботи ми залучаємо ринки Америки і Канади, саме зараз – заходимо на американський ринок. Так як Китай виробляє дуже велику кількість товарів, то ця країна може бути потенційним напрямком для нашого розвитку. Проте зараз наша головна ціль – щоб наш бренд став впізнаваним і визнаним на американському і канадському ринках. Є також певна ймовірність того, що ми знайдемо ще якесь нове застосування нашого продукту в іншій ніші.
Про мотивацію
Коли ви тільки починаєте працювати над продуктом, буде дуже багато мотивації. Пізніше обов’язково почнуться проблеми, адже робити крутий продукт не буває легко. Тут і зникає ця мотивація. Я вважаю, якщо ви таки взялись робити стартап, то потрібно розуміти на що ви йдете – від однієї невдачі плавно переходити до іншої. Ці перешкоди потрібно долати, доходити до своєї мети, ніколи не залишати справу.