CheckUp your StartUp - CfE Accelerator

CheckUp your StartUp

Коли йдеться про здоров‘я, ми усі хотіли б виявити можливу проблему якнайшвидше, щоб ефективно її усунути. Та чи працює це так само з ідеєю? Чи готові ми почути «діагноз» свого стартапу?

У цій статті ми розберемо причини, що зупиняють кожного інвестора здійснити вкладення у розвиток ідеї. Ціль не у тому, щоб винести вирок, який не піддається «лікуванню». Мета – підсвітити те, що можна змінити.

  • Обмежений ринок. Це хвороба миттєвих ідей, які пройшли валідацію на занадто обмежену аудиторію. У таких випадках MVP може стати крайньою межею, адже попит швидко зникне. Коли інвестори розглядають стартап, вони хочуть бачити потенціал постійного запиту, перманентного існування проблеми, яку буде вирішувати продукт. І йдеться не про тижні чи місяці. Тому валідація ідеї, дослідження – це ті процедури, які дозволяють запланувати, у які напрями будуть розширятись межі ринку, і давати більше можливостей для зростання.

 

 

  • Відсутність потенціалу до масштабування. Коли інвестор оголошує цей діагноз, пацієнти втрачають свідомість 🙂 Насправді це свідчить лише про те, що конкретний продукт або конкретна модель зростання не піддаються кількісній зміні. Що з цим робити? Досліджувати та шукати інші форми реалізації. У цьому випадку дуже ефективні акселератори, тому що таке амбулаторне лікування дозволяє розібратись із конкретними проблемами у супроводі експертів. Менше помилок – більше збереженого часу для росту.

 

 

  • «Будь сам собі лікарем» – скаже будь-який інвестор, коли до нього прийде бізнес. Бізнес, а не стартап. Хронічне захворювання багатьох проєктів – це відсутність інновації або суттєвого вдосконалення, які є обов‘язковою умовою для отримання інвестицій. Ідеально, коли все починається з новаторської ідеї, та якщо це не «вроджене», то варто приділити час пошуку додаткової цінності, яку ви зможете імплементувати у свій продукт.

 

 

  • Олімпійська збірна чи сусіди по палаті: «показами» до залучення інвестицій завжди є сильна команда. Коли кожен учасник вмотивований та компетентний в різних сферах. Вже на етапі пітчингу це стає очевидним, тому варто формувати активний та якісний колектив.

 

  • Відсутній план терапії. Так само, як ви не вживаєте, сподіваємось, ліки без призначення, так само інвестор не виділяє кошти, якщо відсутній хоча б якийсь план розвитку та очікувань щодо цілей. Навіть на найбільш ранньому етапі розвитку стартапу, коли MVP ще тільки у розробці, дуже важливо продумувати наступні кроки. У цьому допомагають такі програми, як IdeasLab абоPre-Acceleration, на яких можна сформувати свій алгоритм дій.

 

Проведіть такий чекап для свого стартапу і знайдіть нові можливості для розвитку. Ринок щодня змінюється і стартап-культура в Україні зазнає змін, все більше інвесторів тут і за кордоном готові вкладати в особливі ідеї. Залишилось лише реалізувати їх.

І ми у CfE accelerator знаємо, як зробити це грамотно.