Навіщо стартапам потрібні соціологи, а соціологам – стартапи - CfE Accelerator

Навіщо стартапам потрібні соціологи, а соціологам – стартапи

Навіщо стартапам потрібні соціологи, а соціологам стартапи?

Як із цікавої ідеї зробити бізнес, який принесе користь суспільству? Відповідь на це запитання мають наші друзі соціологи! Після зустрічі зі студентами Програми соціології Українського католицького університету ми впевнилися, що соціологам просто необхідні стартапи, і тепер розповімо, як вони можуть розпочати власну справу.

Визначати проблему, організувати людей, почати бізнес

Як сказала одна зі студенток програми: “В одному соціологові вміщається: аналітик, філософ, історик, оратор, менеджер, статистик, програміст, політолог і журналіст”. Обізнанність із різних питань, системне бачення та вміння критично аналізувати проблемні ситуації робить соціологів компетентними в структурах бізнесу та управління. Окрім цього, соцоліог знає, як організувати співпрацю людей задля досягнення спільного результату, і це допоможе їм стати успішними підриємцями.

Чим соціологи корисні для бізнесу:

  • вони знають ключові проблеми та розуміють сучасні тренди;
  • вони вміють досліджувати ринок та створювати маркетингові стратегії;
  • вони можуть знаходити рішення проблеми та може навчитися продавати ці рішення клієнтам.

Як соціологу створити стартап із нуля?

1. Спочатку ідея. Подумай, яка тема чи проблема тебе зачіпає та яке рішення могло б покращити/змінити цю ситуацію.

2. Capre diem! Аби твоя ідея стала стартапом, вона має бути інноваційною. Майбутнє вже сьогодні, і в еру діджиталізації його творять технології. У тренді поєднання звичних нам напрямів із технологічними, як освітні технології EdTech  або цифровий маркетинг AdTech чи навіть харчові технології FoodTech. Перевагою такого бізнесу є практично відсутня конкуренція на українському ринку.

3. Збирай команду. Це можуть бути твої одногрупники, друзі або рідні, які компетентні та зацікавлені в галузі, що ти обрав для стартапу. Фахівці, які входять до складу команди –  інженери, технологи, маркетологи і соціологи можуть переглянути проблему з різних точок зору, і створити не тільки інноваційне, а також можливе до реалізації решення. 

4. Зареєструй свою команду на пре-акселераційну програму у Центрі підприємництва УКУ. Вона перевірить вашу ідею на життєздатність та допоможе перетворити її у продукт на ранній стадії за допомогою сучасних та простих інструментів. На цьому шляху ви будете не одні: поруч із вами будеть менторидосвідчені підприємці та викладачі Львівської бізнес-школи УКУ. Вони компетентні та можуть допомогти у напрямах IT, бізнес-моделювання, маркетингу, права, публічих виступів, а також з усіма питаннями, пов’язаними з технологіями.