Digital інновації в бізнес-освіті - CfE Accelerator

Digital інновації в бізнес-освіті

Яких навичок потребує світ, який так стрімко розвивається? 
Читайте у статті журналу Strategic Business Review від Олени Андрющенко, менеджера магістерської програми LvBS MSc in Innovations and Entrepreneurship


Вже у 2025 році настане кінець хворобам, можна буде використовувати екзоскелети, VR/AR стане основною реальністю, а голографічні комунікації – повсякденністю
. Неймовірно!

Серед усіх цих надзвичайних винаходів і речей будуть жити не якість космічні істоти, а ми з вами. Люди, які отримали класичну освіту і для здачі екзамену мали не просто прочитати, а зрозуміти товсту розумну книжку. І часто – не одну. Знаючи, що вам потрібно буде вести свій бізнес у 2040 році, чи ви все ще хотіли б мати ту освіту, яку маєте зараз? Чи готові ви до 30-40 робочих років життя на керівних та лідерських позиціях у новому цифровому світі?..

Про це ми говорили на EdTech-семінарі «Digital Technologies in Teaching and Learning» у CEEMAN (International Association for Management Development in Dynamic Societies) у Бледі (Словенія). І дійшли до висновків, що, очевидно, мислення менеджера у цифрову еру матиме наступні особливості.

 

  1. Ви маєте говорити мовою коду. Як і будь-яка іноземна мова, кодування відкриває шляхи для релевантного мислення та спілкування в цифрову епоху.
  2. Прийняття рішень на основі Big Data. Це вже навіть не питання, чи варто інвестувати свій час у вивчення інструментів роботи зі зростаючими обсягами даних.
  3. Agile. Думати потрібно шляхом створення автономних команд на чолі з гнучким проектним менеджментом.
  4. Стале підприємництво та експерименти. Сучасні умови змушують навчатися в дії. Замінити планування експериментами та перевіркою на ділі ваших гіпотез.
  5. Дизайн-мислення. Дізнайтеся про досвід вашого користувача/клієнта. Дивіться на ситуацію збоку та відмовтеся від керівництва згори донизу.

 

Я люблю навчатися, і у школі любила. Але це, насправді, рідкість. На всіх рівнях формальної освіти панує стандартизація – навчальної програми, оцінювання, сегментація учнів за рівнем здібностей, соціальним підгрунтям. Викладачі перетворюються на механічних обліковців успішності, а учні/студенти – на автомати введення інформації – виведення результатів.

Що і яким чином має давати сучасна бізнес-освіта, щоб забезпечити нас навичками для виживання в майбутню еру технологічного безробіття?


ЧАС – ВЧИТИСЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ

 

Логічно, що в такий момент апогею промислової ери виникло рішення, яке дозволить знайти відповіді на подібні виклики. І ось перед нами можливості онлайн-освіти. Можливості як для користувача, так і для тих, хто може стати частиною цієї індустрії. То чому ж варто йти онлайн?

Фінансовий аспект. Стає очевидним, що тим інституціям, які ризикнуть і першими перейдуть на подібну бізнес-модель, вдасться стати більш конкурентними і отримати додаткові джерела фінансування. Для студентів подібна форма освіти буде набагато доступнішою матеріально. Виші розвиватимуться за умов відсутності потреби будувати нові приміщення і примножувати адміністративний персонал.

Бізнес-модель. Переваги попереднього пункту дадуть можливість сфокусуватись на наповненні курсів, а не матеріальній стороні питання. Покращити сервіс для студентів. Освіта може стати (не смійтесь) студентоорієнтованою, якою б і мала бути апріорі. Вивчити конкретні та прикладні потреби ринку праці. Сфокусуватись на нано-ступенях. Тут я маю на увазі тенденції на Upwokr та Linkedin зосереджуватись на конкретних навиках, а не класичній моделі до аналітичного мислення. Нано-ступені, іншими словами – короткі курси в певних спеціалізованих сферах, – дозволять студентам бути більш адаптованими до потреб ринку.

Маркетингова модель. Онлайн-освіта може охопити раніше недосяжні вибірки студентів. Це й же аспект глобалізації допоможе підбирати лекторів-спеціалістів у вузьких сферах, викладання яких внаслідок відстаней було неможливим раніше.

Навчання. Онлайн-модель може переорієнтувати навчальний досвід як такий. Дозволить експериментувати з новими медіа-формами подання знань та формами самовираження студентів.


Тож тут, здається, все уже не залежить від нашого бажання. Ми лише можемо обрати, вчитися чи ні. І маємо бути готові, що прийшов час lifelong learning.

 

Навчання на програмах Центру підприємництва допоможе підготуватися до digital disruption та отримати якісну бізнес-освіту, не відриваючись від основного виду діяльності, адже воно відбуватиметься у неробочі години.
Дізнайтеся більше про програми.

 

Олена Андрющенко

менеджер магістерської програми MSc in Innovations and Entrepreneurship