Від медіа-моніторингового агентства до конкурента Google: історія Alumni CfE UCU - CfE Accelerator

Від медіа-моніторингового агентства до конкурента Google: історія Alumni CfE UCU

Ми в Центрі підприємництва пріоритезуємо глобальність, особливо у контексті акселераційної програми. Ми інтегруємо цю ідею і дух глобалізації та масштабування, тому дуже раді бачити, що наші команди досягають успіхів та активно розвиваються поза межами України. 

І маємо вже успішний приклад масштабування та глобального мислення: SoMo Bot, учасники нашої акселераційної програми, зараз виходять на ринок близької Європи.

Від медіа-моніторингового агентство до конкурента Google

Що ж, коротко про найцікавіше! Стартап був заснований у грудні  2019 року, до того це була просто медіа-моніторингове агентство. Згодом ми почали розвивати ті продукти і зрозуміли, що агентство містить занадто багато непотрібної аналітики, якою тепер ефективно займаються ІТ системи. ІТ системи економлять час і можуть зібрати набагато більший об’єм значно детальніших даних, а ніж 15 аналітиків (а це великі кошти, якщо дивитись у розрізі 5-10 років).

Отже, зараз ми трохи змінюємо свою стратегію. Якщо раніше це був медіа-моніторинговий бот, який працював за ключовими нагадуваннями в інтернеті, то зараз ми хочемо перетворити це у пошуковий сервіс за згадуваннями в інтернеті. По суті, наші конкуренти – це Google, Rumbler, Яндекс.

Десь у серпні ми почали розвивати медіа-моніторингову систему схожу на YouScan та LOOQME, але наша технологія унікальна, вона написана на нашому ядрі, нашому парсері – вона made in Ukraine 🙂 Наша технологія працює значно швидше, ніж  пропозиції наших конкурентів, а ще ми це все діло трошки “підправили” штучним інтелектом і продовжуємо розвивати.

disRUPTOR 

Маємо зараз на меті вийти на міжнародний ринок тому, що розуміємо і відчуваємо, що ринок України дуже маленький для медіа-моніторингу, і такими темпами скоро “в нашому човні буде багато води”. Ось тому вирішили цим човном піти в океан. Починаємо з близької Європи. Ми також думали про Америку, але в нас ще не налаштовані ці міжнародні процеси, якась група підтримки, тому це складно. Думали також про Азію, але це вже зовсім інший менталітет, доведеться все перевертати догори дном. Ми зупинились на тому, що країни СНД і близької Європи – найкращий варіант, адже нам як стартапу потрібно берегти ресурси.

Акселератор як поштовх до масштабування

Ідея прийшла саме в той період, коли ми вже були на акселерації, дуже допомогли менторські сесії та модуль Go-2-Market Strategy. Скажемо так, в нас у команді є люди, які закінчили Стенфорд і Гарвард, але навіть ці відомі університети не можуть забезпечити тебе знаннями, які могли б оновлюватись так само швидко, як все змінюється у сучасному світі. 

Завдяки програмі ми трохи змінили своє позиціювання, підлагодили колектив. Особливо допомогла менторська сесія з Іваном Петренком, він пояснив як на віддаленій роботі тримати заряджений колектив, щоб зберегти сімейну атмосферу стартапу.

Також нам дуже сподобалось, що викладачі і ментори Центру підприємництва викликають довіру, адже про них є багато інформації і вони справді авторитетні спеціалісти.