Що таке інноваційний процес в компанії і які моделі потрібно, а які не варто використовувати бізнесу? Як перетворити інновацію на клієнтоорієнтований процес (потреба ринку)? Як знайти, оцінити та кваліфікувати клієнтів, і якими є відмінності між ними в різних бізнес-культурах та географічних умовах? Як інноваційному локальному бізнесу вийти на світовий ринок та масштабувати свою ідею?
Про все це говоритимемо 10 серпня із доктором Юджином Буффом, який має понад двадцять років наукового, консультаційного та управлінського досвіду, є засновником та президентом Інноваційного консалтингу первинної допомоги (PCIC) – новий тип інноваційного менеджменту та розвитку бізнесу, який підтримує зростання компаній за допомогою відкритих інновацій.
Коли?
10 серпня, п’ятниця, 17:00
Де?
Центр Шептицького, м. Львів, вул. Стрийська, 29, авд. 302
Мова: англійська
Вартість участі: 500 грн
Про спікера. Доктор Юджин Буфф – сертифікований ліцензований спеціаліст (CLP), що має понад двадцять років наукового, консультаційного та управлінського досвіду. Має значний досвід у різноманітних галузях промисловості, включаючи охорону здоров’я, біотехнології, хімічну промисловість. Доктор Юджин є активним членом спільноти з питань ліцензування та трансферу технологій та працює у кількох комітетах та робочих групах AUTM та LES. Він є членом консалтингових і професійних мережевих організацій, ментором з підприємництва, інтелектуальної власності, інновацій та трансферу технологій як в США, так і на міжнародному рівні.
*Центр підприємництва УКУ – бізнес-акселератор стартапів у сфері технологій. Метою Центру є покращення бізнес-середовища в Україні шляхом надання якісної освіти та менторської підтримки від досвідчених підприємців та викладачів LvBS, а також українських і міжнародних експертів у галузі технологій.
——————————————————————————————————————————
Innovation Process is usually presented as a funnel or a stage gate approach. But both models are limited at best when it comes to practice because they focus too much on pushing an idea (invention, discovery, technology…) through loops and hoops of development without any idea if it could or better say should be successful.
As decades and centuries before – most of the innovation is still a „solution in search of the problem“ and in this seminar we will try to turn the process upside down and focus on market(s), market and customer Needs/Wants/Challenges and how to solve them.
In this short seminar we will discuss how to turn the Innovation into this Customer (market/need) oriented process, how to find, assess and qualify Customers and what are the differences between them in various business cultures and geographies.